ادارے کی درجہ بندی: طویل مدتی AA - اور مختصر مدتی A1+
صبح 09:00 – شام 05:30 پیر سے جمعہ
 
پانچویں منزل، بلاک 'سی' ایف ٹی سی بلڈنگ
شاہراہِ فیصل، کراچی، پاکستان
 
+92 21 111-111-115
info@paklibya.com.pk
 

شکایات

Reputation

اسٹیٹ بینک آف پاکستان (SBP) نے 'سنوائی' پورٹل اور موبائل ایپ لانچ کی ہے، جس کا مقصد بینکنگ نظام کی کارکردگی اور انصاف پسندی کو بڑھانا ہے۔ یہ جدید خدمت صارفین کو بینکوں، ڈی ایف آئیز، اور ایم ایف بیز کے ساتھ آسانی سے شکایات درج کرنے میں مدد فراہم کرتی ہے۔
سنوائی تک کیسے رسائی حاصل کریں
صارفین ویب براؤزرز کے ذریعے سنوائی پورٹل تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں یا موبائل ایپ ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں، جو اینڈرائیڈ اور آئی او ایس دونوں پلیٹ فارمز پر دستیاب ہے۔ ملاحظہ کریں: سنوائی پورٹل۔



اپنی شکایت درج کریں

اپنی شکایت ایک خط/درخواست کے ذریعے جمع کریں یا مقررہ “شکایت / فیڈبیک / تجویز فارم” کا استعمال کریں جو ریسپشن کاؤنٹر پر دستیاب ہے۔ تمام قسم کی شکایات کو ریسپشنسٹ قبول کرے گا اگر ذاتی طور پر فراہم کی جائیں۔

رابطے کی معلومات

کسی بھی شکایت یا پریشانی کے لئے، آپ مندرجہ ذیل افسران سے رابطہ کر سکتے ہیں:

مسٹر آتیف محمود

سینئر نائب صدر (کمپلاءنس)

محکمہ: 349

ای میل: atif@paklibya.com.pk

مسٹر فرید احمد

نائب صدر ہیڈ آف ایچ آر اینڈ ایڈمن

محکمہ: 334

ای میل: farid@paklibya.com.pk

کسٹمر کی شکایات سے نمٹنے کا طریقہ کار بھی ریسپشن کاؤنٹر پر دستیاب ہے۔

پالیٹیکلی ایکسپوزڈ افراد کے لئے

آپ رابطہ کر سکتے ہیں:

مسٹر آتیف محمود

سینئر نائب صدر (رسک مینجمنٹ اور ریگولیٹری کمپلاءنس)

محکمہ: 349

ای میل: atif@paklibya.com.pk